Met autoreclame kun je veel potentiële klanten bereiken. Daarnaast zorgt de nodige reclame op auto´s voor een uniforme look, als je meerdere auto´s hebt voor je bedrijf dan komt dat mooi over als geheel. In deze blog willen we je graag meer vertellen over reclame op je auto´s. We nemen een aantal punten met je door die je zeker gaan overtuigen autoreclame te nemen. Lees snel verder en doe je voordeel met de informatie. 

Een simpel idee 

Het is een erg eenvoudig idee om autoreclame op je auto te laten aanbrengen door een specialist, namelijk een partij als climaxautoglas.nl. Ze denken graag met je mee vanaf de ontwerpfase tot aan de concretiseringsfase over hoe de reclame het beste naar voren kan komen op een auto. Met dergelijke reclame krijgt een auto echt een bedrijfsidentiteit. De autoreclame helpt je zelfs om de tijd die je in de file staat, een min of meer efficiënte tijd te maken. Dan wordt het geen wachttijd, maar reclametijd. 

Offline reclame 

Tegenwoordig lijkt alles wel online te zijn ook wat betreft reclame-uitingen, maar echter is het zo dat offline reclame nog steeds bijzonder krachtig is en misschien nog wel effectiever dan online reclame, dit vanwege het feit dat offline fysiek is en dat dit mensen toch nog het meeste aanspreekt. Word jij meer geprikkeld door een reclamefolder, een gids, op een bord op straat? Of is het meer een advertentie op YouTube die jou triggert? 

Autoreclame valt onder offline reclame en is een serieus medium om te overwegen. 

Van passief naar actief met autoreclame 

Het klinkt allemaal zo logisch, maar je moet het wel net even allemaal bedenken, namelijk dat autoreclame je geparkeerde auto van passief naar actief transponeert. Er is onderzoek gedaan naar autoreclame en het blijkt dat je met autoreclame een reclameboodschap over kan brengen op duizenden mensen. Dus dat is zeker de moeite waard, niet waar? 

Wil je meer informatie? Kijk dan even op climaxautoglas.nl.

Pin It on Pinterest